Cum isi fac firmele sediu
Data publicarii: 21-04-2007 | AfaceriBancheri, IT-isti, advertiseri sau reprezentanti ai ONG-urilor, toti se bat pentru sedii care sa impace functionalul cu functionarul. "Cotidianul" a luat legatura cu citiva reprezentanti BRD, Greenpeace, Ubisoft, Asociatia Pro Democratia, Headvertising si DDB, propunindu-le o discutie despre sediile (centrale) ale acestora.
Bancheri versus publicitari
Sediul unei companii se opinteste, prima data, la nivel financiar. Secretarul general al BRD, Adela Pascu, ne dezvaluie pretul achizitionarii "la cheie" a sediului central BRD, din zona Pietei Victoriei, "proiectat pentru aproximativ 1.000 de persoane": 50 de milioane de euro. Turnul BRD "dispune de parcare subterana, de bucatarie si restaurant, cabinet medical, amfiteatru si agentie bancara pentru personal", ne spune Adela Pascu. "Preturile corecte - comparativ cu banii pe care ii face o firma care nu exporta petrol si isi plateste si darile la stat - iti ofera doar sedii rapciugoase si complet lipsite de orice bruma de stil. Iar lucrurile mai civilizate vin la preturi realmente salbatice", spune insa Serban Alexandrescu, directorul de creatie al agentiei de publicitate Headvertising, care isi are sediul intr-o vila antebelica pe Splaiul Independentei. "Deja nu ne mai incape si, oricum, vilele sint gindite pentru locuit, nu pentru muncit. Iar constructiile moderne - Dumnezeu cu mila. In cel mai bun caz, te vor transforma intr-o companie anonima vizual, care va arata exact ca vecinii ei de palier din respectivul «business park». Bineinteles, la niste preturi care te vor face sa scuipi singe".
Parcarea e un atu
Din aceeasi parte a breslei, agentia de publicitate DDB se mindreste cu "o curte generoasa, in spatele vilei, cu beer garden si loc de gratar, in care nu de putine ori au loc petreceri informale pentru angajati sau pentru clienti, plus camera rezervata mesei de prinz, o alta organizata special pentru fumat, trei sali de meeting intern si inca doua de meeting corporate, cu decorare jucausa, in culori calde si inspiring", dupa cum spune directorul general al firmei, Adina Sorescu. Nici specialistii in calculatoare nu o duc prea rau la locul de munca. Diana Harea, directorul executiv Ubisoft, se lauda mai ales cu parcarea de 50 de locuri, dar si cu "spatiul de relaxare, o sala de fitness de aproximativ 900 mp si o cafeteria pentru 100 de locuri".
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii