Shopping de lux pentru barbatii de afaceri
Data publicarii: 20-04-2007 | LifestyleBarbatii romani au devenit mai receptivi la produsele de calitate, la calitatea materialelor folosite sau chiar la imaginea brandului. De fapt, intre un costum simplu si unul din categoria "designer" nu exista doar o diferenta de material sau de model, ci este si o discrepanta intre simplitate si o imagine superioara personala a unui barbat.
Infatisarea unui om de afaceri are cateva componente care sunt reprezentate de o serie de accesorii care confera un stil propriu: butonii de camasa, acul de cravata, stiloul, portcardul, servieta ori ochelarii, care aduagate unui costum de calitate, dau tinutei o imagine unica. Insa costumul, camasa si cravata sunt elementele vestimentare obligatorii pentru orice om de afaceri care se respecta.
Cu siguranta, felul in care managerii de succes din Romania isi aleg tinutele nu difera foarte mult de obiceiurile oamenilor de afaceri din alte tari ale lumii. Doua fraze sunt importante si de care tin cont barbatii atunci cand isi aleg tinuta: "Haina il face pe om" si "Un costum bine croit este acela care se potriveste barbatului care il poarta".
In ceea ce priveste culoarea, negrul a fost si va ramane alegerea care va prima atunci cand vine vorba despre o tinuta de business, insa si alte culori ca marou, gri si albastru ocupa un loc important in criteriile care contribuie la alegerea acesteia.
Chiar daca butonii nu mai sunt la moda, barbatii inca ii poarta pentru a se diferentia de ceilalti. Mai mult, se mai observa o tendinta interesanta: vestimentatia clasica - costum si cravata- incepe sa piarda teren, iar produsele originale si inovatoare sunt la moda chiar in zona "uniformelor de afaceri".
Integral in Wall-Street.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului