Shopping de lux pentru barbatii de afaceri
Data publicarii: 20-04-2007 | LifestyleBarbatii romani au devenit mai receptivi la produsele de calitate, la calitatea materialelor folosite sau chiar la imaginea brandului. De fapt, intre un costum simplu si unul din categoria "designer" nu exista doar o diferenta de material sau de model, ci este si o discrepanta intre simplitate si o imagine superioara personala a unui barbat.
Infatisarea unui om de afaceri are cateva componente care sunt reprezentate de o serie de accesorii care confera un stil propriu: butonii de camasa, acul de cravata, stiloul, portcardul, servieta ori ochelarii, care aduagate unui costum de calitate, dau tinutei o imagine unica. Insa costumul, camasa si cravata sunt elementele vestimentare obligatorii pentru orice om de afaceri care se respecta.
Cu siguranta, felul in care managerii de succes din Romania isi aleg tinutele nu difera foarte mult de obiceiurile oamenilor de afaceri din alte tari ale lumii. Doua fraze sunt importante si de care tin cont barbatii atunci cand isi aleg tinuta: "Haina il face pe om" si "Un costum bine croit este acela care se potriveste barbatului care il poarta".
In ceea ce priveste culoarea, negrul a fost si va ramane alegerea care va prima atunci cand vine vorba despre o tinuta de business, insa si alte culori ca marou, gri si albastru ocupa un loc important in criteriile care contribuie la alegerea acesteia.
Chiar daca butonii nu mai sunt la moda, barbatii inca ii poarta pentru a se diferentia de ceilalti. Mai mult, se mai observa o tendinta interesanta: vestimentatia clasica - costum si cravata- incepe sa piarda teren, iar produsele originale si inovatoare sunt la moda chiar in zona "uniformelor de afaceri".
Integral in Wall-Street.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii