Deschiderea unui restaurant McDonald's poate costa un milion de euro
Data publicarii: 13-04-2007 | AfaceriInvestitia necesara dechiderii unui restaurant apartinand lantului fast-food McDonald's variaza intre 800.000 si un milion de euro, au declarat vineri oficialii McDonald's Romania. "Pentru deschiderea unui restaurant McDonald's trebuie luati in considerare foarte multi factori cum ar fi locatia, puterea locala de cumparare, numarul de locuitori, traficul zonei respective si altii. Este un proces care urmareste o procedura standard, costurile unui restaurant putand ajunge la un milion de euro", potrivit directorului de comunicare al McDonald's Romania, Cristian Savu.
McDonald's Romania, filiala a companiei internationale McDonald's Corporation este cea care decide urmatoarea locatie pentru deschiderea unui nou restaurant si daca sunt indeplinite toate conditiile necesare. Dupa deschidere, restaurantul McDonald's poate fi, eventual, preluat in franciza de un partener local, pe o perioada de peste zece ani. El plateste o cota parte din valoarea investitiei. Din cele 51 de restaurante McDonald's existente in Romania doar trei (cele din Brasov) sunt operate in sistem de franciza.
McDonald's Romania va incepe un proces de dezvoltare pe termen mediu si lung, prin extinderea lantului de fast-fooduri atat in orasele in care este deja prezent, cat si in altele din tara. Extinderea companiei McDonald's Romania se datoreaza in primul rand cresterii puterii de cumparare a romanilor. "Potentialul pietei din Romania este foarte mare, iar acest lucru este demonstrat si de statisticile internationale. Intrarea in Uniunea Europeana va duce la cresterea puterii de cumparare a romanilor, acest trend fiind oricum ascendent de ani de zile", considera Cristian Savu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman