DaimlerChrysler lanseaza in Romania noua generatie Mercedes C Klasse limuzina
Data publicarii: 13-04-2007 | AutoConcernul DaimlerChrysler AG lanseaza joi pe piata romaneasca noua generatie a limuzinei Mercedes C Klasse din care estimeaza ca va vinde 500 - 550 de unitati anul acesta, model pentru care a primit deja 100 de comenzi, au spus reprezentantii DaimlerChrysler Autotmotive Romania. Reprezentantii companiei au declarat ca vanzarile de pe piata noastra ar putea fi mai mari, insa cota alocata de producator tarii noastre nu poate fi depasita. Comenzile pentru masina s-au putut face de acum doua luni, dar nu a livrat nicio masina pana la lansarea oficiala.
A treia generatie a Mercedes C Klasse berlina are 4,58 metri lungime, cu 5 centimetri mai mult decat generatia precedenta, lansata in anul 2000. Modelul va fi disponibil in trei variante de echipare, diferite si ca desgin: Avantgarde, Elegance si Clasic, iar motoarele vor fi cu aproximativ 10% mai puternice decat la versiunile din prezent. Masina e disponibila in opt versiuni de motorizate: cinci pe benzina si trei diesel, cu puteri cuprinse intre 136 si 272 de cai putere. Preturile variaza, in functie de motorizare si dotari, intre 25.500 si 37.500 euro, cu TVA inclus. Noua limuzina C Klasse concureaza pe piata cu modele precum BMW seria 3 si Audi A4.
Noua limuzina Clasa C inlocuieste o serie din care au fost vandute pe plan mondial peste 1,4 milioane de autovehicule incepand cu primavara anului 2000. In total, Mercedes-Benz a vandut, in intreaga lume, peste doua milioane de masini din versiunile Saloon (limuzina), Estate si Sports Coupe ale modelului anterior C Klasse. Acest lucru face din acest model cel mai bine vandut autoturism Mercedes-Benz. Germania reprezinta cea mai mare piata pentru acest model, aici fiind distribuite peste 30% din autovehiculele Clasa C vandute la nivel mondial.
DaimlerChrysler a vandut anul trecut in Romania 1.685 de masini Mercedes, dintre care aproximativ 400 au fost clasa C. Anul acesta, producatorul spera sa vanda aproximativ 2.000 de autoturisme Mercedes, iar tinta de vanzari pentru toate marcile sale este de 6.000 de unitati pe piata romaneasca. Anul trecut, in tara s-au vandut aproximativ 4.800 de automobile ale marcilor DaimlerChrysler, cu 30% mai mult decat in 2005, cand vanzarile s-au situat in jurul a 3.700 de unitati.
Importatorul marcilor concernului era, pana la 1 ianuarie, compania Autorom din grupul Tiriac Holdings. Auto Rom s-a desfiintat la inceputul anului, iar activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes - Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso au fost preluate de DaimlerChrysler Automotive Romania - companie mixta la care concernul DaimlerChrysler AG detine 51% din partile sociale, iar restul apartine grupului Tiriac Holdings.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman