Publicul incepe sa-si faca propriul program tv
Data publicarii: 12-04-2007 | MediaIn toata lumea se inmultesc emisiunile cu continut generat de telespectatori, noteaza Adevarul. Fenomenul Web 2.0, care a cuprins intreaga lume si a creat un nou gen de jurnalism, cel complet independent, cuprinde deja si lumea audiovizualului. Din Anglia, pioniera in atitudini fata de inovatia in media, pana la ale noastre TVR 2, Antena 1 sau Romantica, exista o multitudine de emisiuni de acest gen.
Sistemul cel mai raspandit, cel care apare si la Homemade.ro, emisiunea TVR 2, se bazeaza si pe creatia, si pe optiunea telespectatorilor. Pe pagina emisiunii sunt "urcate" minifilmele, cu teme generale, apoi chiar cei care creeaza voteaza care dintre clipuri vor intra in emisiune. In luna martie, pagina homemade.ro a fost vizitata de peste 17.000 de utilizatori. Modelul este preluat dupa un format britanic al Channel 4, "Homemade", dar aici filmarile abordeaza teme generaliste, in timp ce in Anglia e vorba de "probe trasnite". Prima TV difuzeaza si ea o astfel de emisiune, dar preluata.
La Romantica, Monica Ropota isi realizeaza emisiunea "Dama si valet de pica" si pe baza unor filmulete "regizate" chiar de cel care vrea sa se puna astfel in valoare pentru a-si gasi jumatatea. Cei interesati sa apara in productia care se vrea a fi o agentie matrimoniala tv trimit la redactie "probe video" care sunt folosite in momentul in care ei sunt invitati in platou. "De Tot Rasul", noul show al Antenei 1, prezinta, comenteaza si premiaza clipuri video, instantanee haioase surprinse intamplator de "regizori" amatori din toata lumea. Prezentatorii Marius Drogeanu si Aniela Petreanu anunta mereu telespectatorii ca pot trimite pe adresa emisiunii clipuri haioase filmate in diferite situatii, momente din viata. Acestea sunt difuzate si premiate in editiile urmatoare ale emisiunii.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman