Generali Asigurari si-a crescut cota de piata la 5% in 2006
Data publicarii: 04-04-2007 | AfaceriRezultatele financiare obtinute de Generali Asigurari in anul 2006 arata ca societatea a urmat o traiectorie ascendenta, cu un ritm de dezvoltare care o situeaza in topul celor mai buni 10 asiguratori, potrivit unui comunicat de presa al companiei remis BankNews.ro. In anul 2006 s-au inregistrat rezultate favorabile in ceea ce priveste primele subscrise. Volumul total de prime brute subscrise s-a ridicat la 296 mil. lei, cresterea in LEI fata de anul 2005 fiind de 129 %, cu mult superioara mediei pietei asigurarilor. Aceasta crestere a provenit atat din activitatea de asigurari de non - viata, unde volumul de prime brute subscrise a fost de 255 mil. lei (135 % mai mult fata de 2005), cat si din cea de asigurari de viata, volumul de prime subscrise, 41 mil. lei, a fost cu 97 % mai mare decat in anul anterior.
Cresteri au fost inregistrate la toate clasele de asigurari practicate, dar in principal in asigurarile de raspunderi generale, incendiu, Casco si asigurari individuale de viata.
Anul 2006 a adus o serie de produse noi in portofoliul companiei: Generali Investment Unit Solution - asigurare de viata cu componenta investitionala, Cartea Verde si Asist Plus Extra, serviciu de asistenta rutiera. De asemenea, in anul precedent a fost incheiat un parteneriar cu ING Bank pentru distributia asigurarilor de locuinta si a asigurarii de tip Casco. Compania a efectuat si o majorare de capital social de la 30.000.000 lei la 50.000.000 lei.
Toate acestea au avut drept consecinta cresterea cotei de piata de la 3 % in 2005 la peste 5 % in 2006, o tinta care a fost prevazuta sa fie atinsa la finalul anului 2007.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului