Arhiva » Iulie 2023 » 20 Iulie 2023
Toate stirile publicate in data de 20 Iulie 2023 | 4 de inregistrari
-
Cushman & Wakefield: Europa Centrală și de Est beneficiază de relocarea activităților de producție din Asia, generând oportunități și pentru piața de logistică și industrială din România InboxSearch for all messages with label Inbox
Potrivit raportului EMEA Nearshoring 2023 realizat de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield, Europa Centrală și de Est și inclusiv România va beneficia de relocarea activităților de producție din piețele asiatice, zona centrală și de est a continentului fiind aleasă datorită costurilor mai reduse față de Europa de Vest, în special cu forța de muncă.
-
Studiu Deloitte: Opt din zece companii din Romania se asteapta la un impact mare al reglementarilor in domeniul economiei circulare, iar 70% considera ca alocarile de stat nu sunt suficiente
Conform raportului Deloitte „Economia circulară. Percepția și stadiul implementării în România” realizat în rândul companiilor de pe piața locală din retail, industria prelucrătoare, construcții sau imobiliare, 80% din companii se așteaptă la un impact mare și foarte mare pe termen scurt și mediu ca urmare a celor mai recente reglementări interne și europene din domeniul economiei circulare. De asemenea, 7 din 10 respondenți consideră că alocările de stat nu sunt suficiente.
-
Studiu EY - Situația creditării bancare în zona euro
După un vârf al ultimilor 14 ani atins în anul 2022 de 5%, creșterea creditării bancare ar urma să încetinească în 2023 și 2024 în zona euro la 2,1% respectiv 1,7%, pe măsură ce scad și cererile de împrumuturi în regiune.
-
Studiu Deloitte: generatiile mai tinere cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023, consumatorii și în special generațiile tinere, sunt din ce în ce mai captivați și atrași de experiențele online, jumătate din respondenții care fac parte din Generația Z și Millenials considerând că acestea pot substitui semnificativ experiențele offline. Totodată, aceștia afirmă că petrec mai mult timp interacționând pe rețelele de socializare decât în lumea reală. Pe de altă parte, doar 20% dintre respondenții Generației X, Baby Boomers și Matures sunt de aceeași părere cu tinerii din Gen Z și Millenials.